23 April 2013

ကၽြန္ေတာ္လား ?


" ကၽြန္ေတာ္လား "

လူေတြကို ကယ္တင္ဖို႔
ေလယာဥ္ပ်ံနဲ႔ ခရီးသြားတယ္
ေကာင္းေပ့ဆိုတဲ့ ဟိုတယ္မွာ တည္းတယ္
အရသာရွိေပ့ဆိုတဲ့ ဟိုတယ္စာ စားတယ္
ေစ်းႀကီးေပ့ဆိုတဲ့ ဟိုတယ္အစည္းအေ၀းခန္းမေတြ ငွားတယ္
သက္ဆိုင္ရာ တာ၀န္ရွိသူေတြကို ဖိတ္ေခၚ
စည္းေ၀းတယ္၊ ၀ါ့ေရွာ့တယ္၊ လက္ခ်ာ႐ိုက္တယ္၊ ေဟာေျပာတယ္၊ ေတြ႕ဆံုေဆြးေႏြးတယ္
ပြဲေတြ ပြဲေတြမွာ
ေငြေတြကို ပံုေအာသံုးတယ္
ပြဲေတြ ပြဲေတြမွာ
အလွဴႀကီးေပးေနသလို ေကၽြးတယ္၊ ေမြးတယ္
ဘတ္ဂ်က္ပိတ္ခ်ိန္အမီ ခ်ထားေပးတဲ့ ေငြေတြ မကုန္မွာစိုးလို႔
မကုန္ ကုန္ေအာင္ သံုုးတယ္၊ အသံုးျပရတယ္
ေခ်ာင္းသာ၊ ပုဂံ
ပုပၸားေတာင္၊ ဧ၀ရက္ေတာင္
ဘယ္ေနရာမွာျဖစ္ျဖစ္ ပြဲေတြ ပြဲေတြ စီစဥ္လို႔ရတယ္
ကမၻာ့အလွဴရွင္မ်ားက ေပးတဲ့ေငြ
ျမန္မာ့ေျမေပၚမွာ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ႀကီး သံုးၾကမယ္
အစိုးရဌာနဆိုင္ရာတာ၀န္ရွိသူေတြနဲ႔ အတူတကြ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ႀကီး သံုးၾကမယ္
လူေတြကို ကယ္တင္ဖို႔
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဇိမ္နဲ႔ေနမွ ျဖစ္မယ္မဟုတ္လား
လူေတြကို ကယ္တင္ဖို႔
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေပ်ာ္ေနဖို႔ လိုမယ္မဟုတ္လား
လူေတြကို ကယ္တင္ရင္း
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျမတ္ေအာင္လည္း ႀကံရမယ္ မဟုတ္လား
လူေတြကို ကယ္တင္ရင္းနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ပိုပိုၿပီး ခ်မ္းသာလာတာ
ခင္ဗ်ားတို႔ ျမင္ေစ့ခ်င္တယ္ဗ်ာ
ကၽြန္ေတာ္လား...
ခင္ဗ်ားတို႔ သိပါတယ္ ။ ။

ညိဳႀကီး
၂၃၊ ၄၊ ၂၀၁၃

(မွတ္ခ်က္ ။ ။
ကမၻာေပၚက အျခားႏိုင္ငံေတြမွာလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔လို လူစား အမ်ားသားပါတဲ့ ခင္ဗ်။ ထူးဆန္းေပစြ... အိုေလာက ။)

No comments: